Chris Bogdan Photography – Once upon a memory

Dacă încă mai credeți că românii și-au pierdut simțul umorului, ei bine, cred că Bogdan ar trebui pedepsit! L-a capturat și îl folosește fără măsură.

Cu o săptămână în urmă am participat la cea mai amuzantă șediță foto!

Sunt o persoană destul de introvertită, la început. Am nevoie de timp să mă împrietenesc cu o persoană cu care abia am făcut cunoștință. O analizez. Fac lucrurile în așa fel încât să nu fac vreo glumă stânjenitoare. Mai bine nici nu vorbesc mult, las respectiva persoană să ia inițiativa și doar după, când am o bază stabilă de informații, prind tupeu.

Cu Bogdan? Nicio treabă! O glumă-două-trei, m-a făcut să zâmbesc, după 10 minute râdeam bine deja.

Cred că e important ca un fotograf să știe să se apropie de tine, cel fotografiat. Îți dă încredere!

O altă modalitate prin care mi-a câștigat încrederea a fost și faptul că m-a criticat.

Da, m-a criticat, dar constructiv!

Nimeni nu e perfect, așa că niște indicații, date la timpul lor, crează niște fotografii cu un impact mult mai puternic.

În plus, a avut multă răbdare cu mine și mi-a suportat tendințele perfecționiste, așa că, de la mine, tot respectul!

Îmi place mult rezultatul și îl susțin, în continuare, pe Bogdan și munca lui!

Am să vă las cu primul set de poze.

CSC_0261 CSC_0232 CSC_0237 CSC_0242

CSC_0245 CSC_0248 CSC_0254 CSC_0255 CSC_0256 CSC_0258 CSC_0262 CSC_0265

CSC_0273

  Vintage Look:

Top primit cadou

Fusta și geanta mamei din tinerețe

Cerceii provin dintr-un Târg de Antichități

PS: Ador aparatul de fotografiat vintage ce mi l-a împrumutat Bogdan! După cum vedeți, a primit copilul o jucărie și tot cu ea are treabă în poze :))

Mai multe detalii despre fotograf vedeți pe pagina de Facebook: Chris Bogdan Photography.

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

