Lalu’s photos & make-up

Într-o după-masă, în timp ce hoinăream în neștire pe Facebook..bang! Intră Laura Andreea Buda pe mine, o prietenă veche de-a mea.

„Nu ai vrea să te machiez și să îți fac niște poze?”

Pentru că știam cum lucrează, eu numai că nu dădeam din coadă: „Ba daaa!! Cum să nu?!”

Am zis că ne gândim la un stil până în ziua următoare și așa am și făcut.

Ce să vedeți? Același stil l-am ales amândouă. Am zis că o fi ceva promițător.

Așa a și fost.

Ne-am întâlnit la ea acasă, unde m-a întâmpinat caldă și prietenoasă, Laura și am început procesul.

{Îmi place un lucru extrem de mult la ea. Pe lângă faptul că a avut multă răbdare și tinde mereu spre perfecțiune, pune multă, multă pasiune în ceea ce face. Adică așa văd eu un artist în adevăratul sens al cuvântului. Nu contează în ce domeniu se desfășoară, un artist, în viziunea mea, trebuie să aibă pasiune pentru ceea ce face și să-i placă pur și simplu să-l înfrumusețeze pe client. Mă înțelegeți? Vorbesc de suflet. Când pui un pic de suflet în munca ta, totul se schimbă! În plus, ea e un 2 în 1 (make-up artist și fotograf), deci asta teoretic ar înseamna dublă pasiune și practic pot să vă zic că da, așa este!

E mai mult decât simplul fapt de a câștiga bani, e ceea ce îi place. Și apropo de asta, tarifele sunt extrem de mici și transformarea de care ai parte eu zic că ar merita o sumă mai consistentă. Bate toate saloanele la care am fost și le-am văzut munca. Laura, alias Lulu, e un artist prea modest, după părerea mea.}

Mie mi-a plăcut mult ce a ieșit. Am vrut să duc totul la extrem și am combinat, cu ajutorul Laurei, stilul rock cu accente goth. Pentru mine a fost neobișnuit la început, dar nu mi-a luat mult și am început să mă simt extrem de confortabil cu noul meu look.

Amuzant a fost că persoanele necunoscute ce treceau pe lângă mine mă analizau mai lung și întrebător cu privirea, dar nu m-au intimidat. Mă simțeam atât de bine că în mintea mea eu și militam deja pentru drepturile persoanelor de a se exprima liber.

Da, spiritului rebel din mine i-a plăcut asta! :>

Am să vă las câteva poze care vor vorbi de la sine și pe Laura o găsiți pe Facebook @Laura Andreea Buda și pe noua ei pagină @Lalu’s photos & make-up, unde puteți admira munca ei.

Până data viitoare, exprimați-vă liber! It’s fun!

DSC_0428

DSC_0393

DSC_0394 DSC_0408 DSC_0416 DSC_0418 DSC_0430 DSC_0434 DSC_0437 DSC_0465 DSC_0466 DSC_0474 DSC_0482 DSC_0484 DSC_0486 DSC_0497 DSC_0500 DSC_0503 DSC_0508 DSC_0511 DSC_0523 DSC_0532

 

 

Ținuta:

Cămăși Aéropostale

Top Body Central

Bershka Leggings

Geantă New Yorker

Botine Bershka

Pălărie moștenită de la mama

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

2 gânduri despre &8222;Lalu’s photos & make-up&8221;

Lasă un răspuns

