Restilizarea hainelor vechi – Episodul 3

Shortsss!! I LOVE SHORTS! Toate culorile! Toate modelele!!

Da, iubesc pantalonii scurți! Am o colecție mare acasă, dar niciodată nu strică o pereche în plus, iar de aceea, astăzi am restilizat o pereche. Nu țin tehnica numai pentru mine și am să vă învăț și pe voi, dragi cititori cum să realizați, dintr-o pereche veche de jeanși ce îi aveți pe acasă, una nouă și în tendințele acestei veri!

Aveți nevoie de:

– o pereche de blugi

– foarfecă

– capse (eu am folosit capsele unei curele ce am găsit-o la un magazin second hand>și-a meritat toți banii!!)

Videoclipul vă dă toate detaliile! Dacă aveți întrebări, le aștept într-un comment, mai jos.

 

Pupici.

page IMG_6931

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

