Furnica

Îmi căutam sensul vieții ieri, vorba vine. Știam că vreau să îmi urmăresc visul…
„Dacă dau greș? Dacă o să îmi pierd timpul și nu ajung nicăieri? Cum o să îmi dau seama că greșesc? Cine mă va îndruma să iau deciziile corecte? Oare vor fi de încredere persoanele care îmi vor oferi ajutorul? Când voi ști că am luat-o pe drumul bun?”
Urmăream între timp o furnică cum se îndrepta spre lac..„Nu pe acolo, micuțo, nu acolo e drumul tău, acolo e o fundătură!”
Am luat-o pe o frunză și i-am direcționat drumul spre uscat.
Nici o șansă..s-a întors pe drumul ei. Am îndreptat-o din nou.
Nici nu a clipit și s-a întors iar pe drumul ei.
Am zis că nu mă împotrivesc voinței ei și o las să își aleagă calea. S-a dus hotărâtă spre lac.
A atins apa. S-a oprit. S-a întors singură și și-a schimbat cursul.
„AAAAA!!Păi nu ți-am arătat eu drumul de prima dată?? Și a doua oară??”
A luat-o spre uscat liniștită. A început să urmărească niște furnici ce se îndreptau spre o nectarină aruncată pe mal.

Hm…furnica nu știe și nu va ști niciodată dacă va da greș în viața sa. Merge după cum crede ea, fără să știe unde ajunge și dacă greșește sau nu. Se pare că ajutorul l-a primit din partea mea, dar nu a avut încredere în mine. Poate trebuie să aibă mai mare încredere în cei din jur și să le dea o șansă să o ajute. Dacă mi-ar fi dat o șansă, ar fi ajuns mai repede la drumul cel bun.

Mi-am dat seama că tocmai primisem răspunsurile la întrebările mele.

 

Îmi place natura. Mă ajută să mă regăsesc și îmi limpezește mintea. Lacul Bezid e unul din locurile mele preferate, cunoscându-l de când eram mică și fiind și locul unde am exersat înotul.
Episodul cu furnica s-a întâmplat pe malul acestuia și m-am gândit să îl împărtășesc, poate prindeți o mică idee din parabola mea.
O seară minunată!

IMG_5553 IMG_5635 IMG_5642 IMG_5661 IMG_5679 IMG_5693 IMG_5810 IMG_5840 IMG_5869 IMG_5878  IMG_5899IMG_5889IMG_5925

 

Ținuta:
Cămașă H&M
Costum de baie: Top – PacSun
Short: MARKS & SPENCER
Blugi Bershka
Ochelari Ray-Ban
Gentuță Body Central
Sandale Deichmann

 PS: Îmi plac enorm short-ul de baie cu talie înaltă. Îi recomand pentru bălăceală, dar să nu îi luați când vă bronzați! 😀 Pupici

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

