Restilizarea hainelor vechi – Episodul 2

Ok, am mai lucrat ceva zilele acestea pentru surioara mea și vreau să vă învăț și pe voi, dragi cititoare!

Am restilizat un top cu ajutorul clorului!! Da, clor…așa am zis și eu la început, dar nu o să vă vină să credeți ce interesant a ieșit în final.

Instrucțiunile sunt următoarele:

1. Găsiți un top vechi din dulapul propriu (sau al prietenului) și începeți să tăiați mânecile, pentru a-i da un look mai baggy.

Eu am tăiat și partea inferioară a tricoului pentru că mi se părea prea lung.

2. Desenați sau printați un șablon din hârtie sau carton și poziționați-l pe top.

Obs.:Eu recomand șablonul din carton pentru rezultate mai bune.

3. Protejați partea din față a tricoului (unde va fi modelul) de partea din spate prin poziționarea unor ziare/reviste între cele două părți ale topului.

3. Fixați șablonul cu diverse obiecte. Alegeți cu grijă acele obiecte, astfel încât să nu fie puse în pericol de clor.

4. Adăugați clor, amestecat cu puțină apă într-un flacon cu pompiță.

5. Jucați-vă și spreiați după bunul plac și propria imaginație.

Obs.:Folosiți ziare pentru a proteja mediul de lucru.

6. Pentru crearea punctelor mai mărunte, folosiți o pensulă. Un dop va fi de ajutor în această procedură, pentru a avea mai ușor acces la soluție.

7. Uscați la soare sau cu uscător de păr.

8. Purtați cu plăcere!

 

Un video poate vă dă o idee mai clară:

 

IMG_5130

 

O seară frumoasă ca și voi să aveți! pupici

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

