Restilizarea hainelor vechi – Episodul 1

Dilema mea nr. 1: Dulapul plin – eu nu am cu ce să mă îmbrac!!

Nu pot să înțeleg așa ceva! Topul ăsta nu-mi mai place! Celălalt e din sezonul trecut! Și cu cel ce îmi place, am fost îmbrăcată de atâtea ori, că s-au săturat și prietenele mele de el!

Soluția: Este timpul pentru shoppinggg!! Yey! 😀 😀

Dilema mea nr. 2: aaaaa!!! Economiile mele?!?! Le-am topit deja??

mdea..moment de reculegere.

Soluția: Hai să fim creativi și pozitivi! Să restilizăm niște topuri vechi! 😀

 

Mie îmi place ce a ieșit, așa că vă împărtășesc și vouă ideea (poate vă recunoașteți în dilema mea nr.2..)

Pașii de urmat:

1. Se găsește un top vechi – de preferat unul ce nu are valoare sentimentală (ca să nu mă învinuiți pe mine, după ce îl vedeți tăiat)

2. Se taie partea de jos a topului, în caz că nu vă convine lungimea

3. Următoarea etapă implică realizarea de franjuri în partea inferioară a topului, precum în video.

Obs.: Vă recomand să lucrați cu o foarfecă bine ascuțită, pentru a ușura procesul.

4. După ce ați terminat, întindeți franjurii, fiecare în parte.

Explicație: Prin întindere, franjurii vor adopta o formă circulară, mascându-se astfel micile imperfecțiuni.

5. Pentru un look mai chic, puteți adăuga în capătul franjurilor, fel de fel de mărgele.

6. După ce adăugați mărgelele, faceți un nod, pentru a nu le pierde când dansați, agresiv, vreun dans oriental din buric, :)))) haha, ce imaginație am, să revenim!

7. Bucurați-vă de noul top, salvând niște bănuți și fiți, în același timp, în pas cu moda. (Am preluat modelul după un top văzut acum o lună în Bershka:D)

IMG_5068

Mai multe fotografii cu look-ul aici

 

Seară plăcută vă doresc!

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

