Despre mine, despre voi

M-a întrebat cineva zilele acestea “Ce înseamnă blogul pentru tine?”

Mi-au venit în minte toate categoriile pe care le-am creat de când am realizat blogul.

1. Totul a început cu povestirile mele din SUA – în care v-am explicat în ce constă experienţa work&travel (şi încă vă tot explic, ocazional).

2. Dacă vă tot povestesc de ţări străine, nu vreau să neglijez ţărişoara mea, aşa că o secţiune – legată de destinaţii dragi mie din Romania – a fost creată.

3. Ulterior totul s-a complicat. Atunci am mai adăugat o părticică din mine referitoare la viaţa şi experienţele de student autentic de cămin.

4. Pentru că vorbesc de cămin şi implicit viaţa de student, totul se leagă de facultate şi de pasiunea pe care o studiez şi anume, Marketingul.

5. Dacă tot vorbim de pasiuni, tendinţele în modă combinate cu un strop din amprenta mea personală sper să vă inspire ţinutele, fetelor  !

6. Ziceam de pasiuni, nu ? Ei bine, mie îmi place să transform  lucrurile mărunte şi fără vreo însemnătate prea mare (aparent) – în mici opere de arta. Sper să vă conving şi pe voi să vă puneţi creativitatea în funcţiune ! 😀

7. Ca şi cum nu v-aş fi umplut capul cu prea multe…îmi place şi să-mi aştern unele gânduri pe « hârtie » (în cazul de faţă – virtual). Voi decideţi dacă rezonaţi cu concepţiile mele – pe mine mă ajută să mă descopăr, să aud şi alte păreri şi să evoluez într-un mod mai accelerat 🙂 .

-> Probabil o să ma specializez pe o anumită categorie mai târziu, când voi şti ce aş putea scrie pentru a mă axa mai mult pe ceea ce îşi doresc « consumatorii », dar până atunci, pentru că timpul încă îmi permite şi îmi place mie să bloguiesc aşa, vă voi povesti din toate câte ceva.

Ideea principală este că blogul, pentru mine, este o modalitate de exprimare personală, un mod eficient şi ieftin de a transmite părerea mea celor interesaţi de aspecte legate de viaţa de student care merită experimentate – probabil pentru că sunt trăite doar o dată în viaţă.

La toate adaug puţină pasiune şi pozitivism, care, cred eu că îi influenţează pe cei din jur şi le aduc un zâmbet pe faţă – făcându-mă, astfel şi pe mine fericită.

E o strategie win-win.

E ceea ce îmi place să fac şi sper să vă placă şi vouă, dragi cititori !

Şi totuşi, să revenim la partea cu pasiunile. Inspiraţie plăcută!

DSC_0919

DSC_0941

DSC_0946

DSC_1080

DSC_0956

DSC_1018

DSC_1168

DSC_1073

DSC_1092

DSC_0987

DSC_1009

DSC_1017Somlea_Cristina

Ţinuta e formată din: Cămaşă din demin Stradivarius (capse marca mi hermana 😀 ), fusă crem marca Charlotte Russe, geantă maro Deichmann, boots maro Charlotte Russe, Wilsons Leather glasses, accesoriu-ceas Charlotte Russe.

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

