Iepuraș de Paște

Surioara mea a venit cu această idee și eu am zis, de ce nu? Așa că a ieșit Iepurașul de Paște sub forma unui…tort de ciocolată ! 😀 yummy, nu ?

IMG_1083

Tortul de ciocolată l-am făcut după rețeta aceasta și l-am tăiat în două jumătăți egale. Unei jumătăți i-am aplicat câteva modificări pe care o să le remarcați în filmuețul ce urmează, modificări ce m-au ajutat să îi dau tortului forma unui cap de iepuraș, atașându-i acestuia și o fundiță. Pe urmă am început procesul de personalizare folosind cremă de ciocolată (preparată după rețeta din acest videoclip), frișcă și ornamente de zahăr.

Schimbând forma urechilor și a ochilor se poate ajunge foarte ușor la realizarea altor animăluțe de ciocolată (cum ar fi ursuleț sau pisică).

Poate fi o modalitate bună de a surprinde plăcut un copil sau un adult cu suflet de copil cu ocazia unei zile speciale.

Sper să vă determine și pe voi să încercați. Este extrem de simplu de făcut !
O zi cât mai liniștită și plină de pace vă doresc !
Paște fericit în continuare ! 🙂

IMG_1110

Vă mulțumesc pentru vizionare!

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Lasă un răspuns

