Vine, vine primăvaraaa

Dimineața. Miros de cireși înfloriți, zumzet de albine, câte o muscă rătăcită ce îmi invadează camera…hmm, interesant. Ies în geam. Soare orbitor, adiere caldă de vânt, mirosul se intensifică. Zâmbesc și brusc simt cum încep să radiez de fericire.

E ceva interesant la primăvară. În fiecare an îmi place să observ reînvierea naturii și a lumii din jurul meu. Mă absoarbe. Oamenii timizi ce își părăsesc locuințele se aseamănă atât de mult cu primele flori și gâze sfioase și proaspăt dezmorțite.

Primăvara, simt senzația că toți avem dreptul la o nouă șansă, șansa de a ne descoperi, de a ne reinventa, de a fi cine vrem să fim cu adevărat. Simt că pot schimba lumea. Mă cufund în planuri mărețe. Sunt atât de încrezătoare în mine, că încep să mă supăr pe timp – îl simt ca o piedică în numeroasele mele idei ce se zbat să-mi devină priorități. Mă supăr tare – simt că mă învinge detașat și nu găsesc nicicum butonul de « pause ». Nimeni nu l-a găsit.

Rămân pentru o clipă pierdută cu privirea în cerul albastru închis. Sunt fascinată. Mă deconectez.

De ce mă stresez oare ca o femeie ? Apoi îmi vin în gând vorbele unui bărbat : Timpul este suficient pentru oricine îl folosește. Da Vinci le-a enunțat, dacă vă sună cunoscut. 😀

Mă liniștesc și încetez să mă împotrivesc naturii mele. Mă las purtată de curent. Zâmbesc din nou. Atunci încep să devin creativă.

Ies afară să sărbătoresc primăvara. Parcul Central ? hmm, îmi surâde ideea.

Am început să cred că este un loc vrăjit. La 100 m de parc – picioare grăbite, fețe posomorâte, priviri ce trec prin mine. Cum intri pe tărâmul magic, cum oamenii devin destinși, zâmbesc, se tolănesc pe bănci, aleargă, râd cu poftă și nu le este rușine să își etaleze adevărata față, cea care și pe ei pare să îi încânte. Acolo îți dai seama cât de mult poți pierde în viață dacă te lași manipulat de griji.

Mă cuprinde și pe mine febra acceptării de sine și totodată, inspirația. Vă las și vouă o doză din aceasta, una plină de culoare și căldură.

2

 

4a

4

3 5 7 11 12

 

Look-ul adoptat este la bază unul office – clasic, dar detaliile reprezentate de eșarfa retro și de cămașa boho chic îi dau un aer mult mai relaxat și în același timp mai sofisticat. Ținuta neaccesorizată de eșarfă și cercei, cu un machiaj mult mat soft, am utilizat-o pentru a merge la facultate, iar seara, urmând să ies cu fetele pe terasă, am adăugat detaliile respective. Înainte însă, am dat o fugă prin parcul meu preferat din Cluj, unde Patricia, super-fotografa, a surprins câteva cadre din frumoasa după-amiază.

8

9

10

14

 

Ținuta este formtă din :

Cămașă crem – BODY CENTRAL

Sacou roșu – H&M

Pantaloni negri no name

Geantă bej – Deichmann

Eșarfă – Orsay

Botine bej – Charlotte Russe

Ochelari – H&M

Cercei – Orsay

Până data viitoare, bucurați-vă de primăvară alături de cei dragi vouă! Pupici

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Pupici!! 🙂

 

2 gânduri despre &8222;Vine, vine primăvaraaa&8221;

Lasă un răspuns

