Episodul 3: Karaoke

karaoke_2323776b

Para bailar la bamba

Para bailar la bamba se necesita una poca de gracia

Vă sună cunoscut? Da, normal că vă sună! E un clasic! Cum continua? Aaa, da…

Una poca de gracia para mi para ti y arriba y arriba

Y arriba y arriba por ti sere, por ti sere, por ti sere..

Nu mă pot opri!! E genială piesa și te pune în mișcare! Așa cum ne-a pus și pe noi când am auzit-o într-o după-masă căduroasă, anul trecut.

Întâmplător, am dat eu peste un site de karaoke, găsiți aici link-ul, așa că le-am corupt și pe fete, din lipsă de ocupație, și ne-am făcut cont pe site-ul menționat anterior. (De specificat: site-ul nu este unul extrem de performant și perfect realizat, însă pentru noi, în acea după-masă, a fost îndeajuns.)

Și ne-am distrat extrem de bine. Există pe site mai multe secțiuni, printre care și una denumită Battles (=Lupte) în care ne-am întrecut cu oameni reali sau fictivi (încă nu mi-am dat seama) din toate colțurile lumii. Îl recomand cu căldură pentru zilele în care doriți să alungați monotonia! Nouă ne-a plăcut tare, tare mult (mai ales când Roxy încerca să imite vocea interpretului :))) !

Și totuși unde am rămas?

Yo no soy marinero

Yo no soy marinero

Soy capitan, soy capitan, soy capitan

Bamba, bambaaaaa…

Vă las o mostră din talentul meu și al Roxanei în care cântăm (și mai falsăm), dar în care ne și distrăm!

..Și nu uitați regula de aur a Karaoke-ului: Nu contează cât de bine cânți, tot ceea ce contează e să cânți tare! (Îi vei induce pe cei din jurul tău în eroare sau oroare, fiecare după noroc!) 😀 😀

Seară faină și pupici pufoși!

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

2 gânduri despre &8222;Episodul 3: Karaoke&8221;

  1. First of all I would like to say terrific blog! I had a quick question in which
    I’d like to ask if you do not mind. I was interested to find
    out how you center yourself and clear your mind
    before writing. I’ve had a difficult time clearing my thoughts in getting my ideas out there.
    I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes
    are generally lost simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions
    or tips? Appreciate it!

  2. Thank you for your appreciation!

    Regarding your question, I think the most important thing is to free your mind for 5 minutes, listen to a song that you enjoy and that motivates you and then just focus on your topic. If you add a little passion, I think you can transmit more to your readers! Good luck with your work! 🙂

Lasă un răspuns

