Episodul 1: Curățenia

antonia-marabou

Cu această filmare a început totul. Anul trecut, anul II de facultate.

De specificat: acest video este un pamflet și trebuie tratat ca atare!  (NU vrem să vă arătăm cum facem noi curățenie în camin, NU vrem să vă arătăm ce coregrafii “complicate” știm să facem, NU ne-am propus să demonstrăm nimic cu acest filmuleț – ne-am distrat și noi puțin 😀 )

Într-o seară liniștită, ne-am hotărât să ne filmam și pentru că am râs copios de fiecare dată când am revăzut filmulețul, am hotărât să facem scurte filmulețe cu viața din cămin, pentru a le păstra ca amintiri și subiecte de discuție pentru serile târzii de la bătrânețe :).

De asemenea, nouă ne place mult viața din cămin si pentru cei care nu sunt hotărâți dacă să experimenteze această viață sau nu, mostra de față și viitoarele îi vor influența în a lua decizia înțeleaptă.

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

Lasă un răspuns

