Declarație pentru mama

550781_392254250793070_1729086324_n

Te iubesc pentru că ești.

Te iubesc pentru că sunt.

Te iubesc pentru că mă asculți.

Te iubesc pentru că ma îngijești..mult.

Te iubesc pentru că mă faci mai puternică.

Te iubesc pentru că îmi dai curaj.

Te iubesc pentru că rareori îmi zici NU și atunci știu că ai dreptate.

Te iubesc pentru că îmi gătești.

Te iubesc pentru că mă dojenești.

Te iubesc pentru că îți pasă.

Te iubesc pentru cum mă privești.

Te iubesc pentru că mă alinți.

Te iubesc pentru că mă suni.

Te iubesc pentru că simți când mă doare.

Te iubesc pentru că știi să mă vindeci.

Te iubesc pentru că mă ajuți să înving.

Te iubesc pentru că ești mândra de mine.

Te iubesc pentru că mă faci să râd.

Te iubesc pentru că îmi dai atenție.

Te iubesc pentru că îmi cânți.

Te iubesc pentru că m-ai dus la balet.

Te iubesc pentru că mă susții moral, financiar și în toate felurile posibile.

Te iubesc pentru că ai făcut sacrificii.

Te iubesc pentru că mi-ai dăruit o familie.

Te iubesc pentru că m-ai învățat să fiu om.

Te iubesc pentru că m-ai învățat să fiu femeie.

Te iubesc pentru că ai încredere în mine.

Te iubesc pentru că am încredere în tine.

Te iubesc pentru că vreau!

Te iubesc pentru că nu dormeai nopțile și vorbeai cu mine pe Skype, când eram plecată în State.

Te iubesc pentru că m-ai pus mai presus decât tine.

Te iubesc pentru că m-ai pus să învăț.

Te iubesc pentru că simt ca mă sufoci cu dragostea ta..da..te iubesc mult pentru asta!

Te iubesc pentru că mă ierți.

Te iubesc pentru că nu uiți ce e important pentru mine.

Te iubesc pentru că ști ce îmi place.

Te iubesc pentru că te interesează.

Te iubesc pentru că mă respecți.

Te iubesc pentru că mi-ai dăruit o soră.

Te iubesc pentru cum mă săruți pe frunte de “noapte bună”.

Te iubesc pentru că sunt importantă pentru tine.

Te iubesc pentru că tu însemni “acasă” pentru mine.

Te iubesc pentru că întregul meu univers se învârte în jurul tău.

Te iubesc pentru că ești prietena mea cea mai bună.

Te iubesc pentru că ești unică.

Te iubesc pentru că mă iubești.necondiționat.

Te iubesc azi, mâine, întotdeauna..

Te iubesc pentru că ești mama mea. Te iubesc mult…

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

3 gânduri despre &8222;Declarație pentru mama&8221;

Lasă un răspuns

