Elena – „Wooow! Să vezi un american de culoare care mănâncă mămăligă cu smântână!”

1. Nume: Elena Ciupercă

43879

2. Vârstă: 20 ani

3. Facultate: Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca

4. Oraș natal: Piatra-Neamț

5. Motivație: De mică am visat să ajung în SUA, iar visul meu a devenit realitate prin programul Work&Travel.

6. Loc preferat SUA: Ocean City

7. Culoare SUA: Albastru

8. Miros SUA: Ocean

9. Gust SUA: Seafood – În poză sunt piciorușe de King Crab

213

10. Melodie reprezentativă SUA:

A Day to remember – “ If it Means a lot to you”

11. Ciudățenii: Să inviți la party 2-3 americani și să vină 10 !!!

12. Funny stuff : Wooow! Să vezi un american de culoare care mănâncă mămăligă cu smântână.

Eu: “Do you like it?”

Americanul: “ Yeah , it’s tasty .” Hahaha.

cats

13. Experiență unică: Ziua mea de naștere a fost specială. Am împlinit 20 de anișori de Ziua Independenței. Am avut chiar și artificii. Drăguț, nu ?

P.S. : Dupa asta, toată vara mi-am dorit să fi împlinit 21 de ani…If you know what I mean. 😀

345

14. Ce-aș mai fi făcut: Tot ce-mi stătea în putință. În principiu, aș fi vizitat. Îmi place foarte mult să călătoresc și să cunosc lume nouă.

15. Ce am învățat : Să zâmbesc din toată inima, să fiu optimistă. Am învățat ce înseamnă să trăiesc într-un mediu multicultural, să mă adaptez la el. De asemenea, două cuvinte esențiale am învățat să le folosesc mai des “Thank you” și “Sorry”.

16. Poză preferată:

“The power is in our hands.”

567

17. Sfat pentru cei care se gândesc să plece în State prin intermediul programului Work&Travel : Just do it ! Nu ai nimic de pierdut dacă încerci ! După ce ajungi acolo nu o să mai vrei să pleci acasă, crede-mă!

 

Mulțumesc Elena pentru răspunsuri! Te așteptăm în toamnă să ne povestești alte întâmplări memorabile și amuzante!

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

Lasă un comentariu