Ralu – „Mi-a spus: să mergem toți în România și să ne luăm de acolo neveste!”

1. Nume: Ursu Raluca

2345

2. Vârstă: 21 ani

3. Facultate: Facultatea de Științe și Litere (LMA)

4. Oraș natal: Sighișoara

5. Motivație: Asta-i o întrebare bună! Nu am avut neapărat o motivație, a fost mai degrabă un impuls.

6. Loc preferat (SUA): Pe care l-am văzut? Mă gândesc că ar fi oarecum un clișeu dacă aș zice New York, nu? O să spun Central Park din New York atunci. Și Boston mi-a plăcut extrem de mult!

7. Culoare SUA: Depinde unde ești. Dacă mă gândesc la Ocean City – albastru; Boston- cărămiziu; New York – o combinație de verde cu galben.

8. Miros SUA: Din nou, depinde de zonă. Ce îmi vine acum în minte ar fi: sărat, miros de popcorn și gaze de eșapament!

9. Gust SUA: Subscriu la o prietenă: DULCE! Al naibii de dulce chiar. Probabil motivul pentru care am avut cel mai mult de suferit! :))

10. Melodie reprezentativă SUA:

Born in the USA – Bruce Springsteen

11. Ciudățenii: O să recunosc faptul că am fost oarecum..ei bine.. șocată de siropul de arțar turnat peste cârnați la micul dejun. Și nu de către mine, să ne înțelegem!

12. Funny stuff: Amuzantă și oarecum impresionantă: Eram într-o dimineață la lucru și au venit vreo 2 autobuze cu bătrânei. Eram vreo 6 românce care lucram la restaurant. La un moment dat, unul dintre bătrâneii pe care îi serveam (avea undeva la 85 de ani) m-a luat de mână și m-a întrebat:” Voi toate sunteți românce?” Și eu i-am spus că da, majoritatea. Moment în care bătrânelul oftează și spune: „Ar fi trebuit să îl ascult!” Nedumerită și neînțelegând despre ce este vorba, i-am pus întrebarea logică „Ce trebuia să ascultați? Și pe cine?”. Se uită la mine și îmi spuse:” Pe comandant! În al II-lea Război Mondial zburam la un moment dat deasupra României, iar el ne-a spus că atunci când războiul se va sfârși, să mergem toți în România și să ne luăm de acolo neveste!”.

13. Experiență unică: Am avut șansa să întâlnesc oameni deosebiți. Și printre omlete, clătite și cârnați am avut ocazia, de multe ori, să vorbesc destul de mult cu oamenii. Toate aceste momente au fost, pentru mine, unice și memorabile!

14. Ce-aș mai fi făcut : Nu știu ce aș mai fi făcut și nici nu vreau să mă gândesc prea mult la ce aș fi putut face și nu am mai făcut. Sunt mulțumită însă, că am reușit să fac destule lucruri. Și întrebarea nu este „ce-aș mai fi făcut” ci „ce voi face data viitoare”.

15. Ce am învățat : Am învățat să nu am preconcepții și să accept oamenii în diversitatea lor (Unitate în diversitate!).

16. Poză preferată: Fiecare poza are, pentru mine o încărcătură deosebită și mi-ar fi greu să spun că „asta” e poza mea preferată. Fiind o sarcina destul de dificilă, am ales 2 poze: una în față la Julliard, New York, la faimoasa academie de muzică la care mi-am dorit foarte mult să ajung și o poză cu..fetele, fetele cu care am conviețuit vreme de aproape 4 luni.

223

12345

17. Sfat pentru cei care se gândesc să plece în State prin intermediul programului Work&Travel: Desigur, sfatul majorității este să mergeți. Într-o oarecare măsură spun și eu la fel. Mergeți! DAR beware! Vor fi momente absolut excepționale, dar vor fi și momente foarte grele. Ideea este că totul depinde de tine și numai de tine! Vor fi momente în care iți dorești atunci să pleci naibii acasă și vor fi momente în care îți vei dori ca vara să nu treacă niciodată.

Chiar dacă toată lumea spune că merge în State pentru experiență, știm cu toții că asta nu e tocmai adevărat. Eu spun așa: da! Mergeți pentru experiență; dar ca să trăiești cum trebuie experiența trebuie să îți stabilești prioritățile: ce iți dorești și ce așteptări ai (spiritual vorbind, desigur! fără superficialități). Ce va însemna această experiență pentru tine ca persoană și ce vei da înapoi? Și apoi, mai adaug ceva: Enjoy! Ați putea fi printre nu-foarte-mulții oameni care ajung pe Tărâmul Făgăduinței, nu? Nu fiți bolovani, viața-i scurtă și asta, asta e de povestit la nepoți, vă zic!

Mulțumim Ralu că ți-ai făcut timp să ne scrii câteva rânduri care ne-au adus zâmbetul pe buze! 🙂

O seară plăcută vă urez dragilor! Pupici

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

Lasă un răspuns

