Orshy – „Îi spun că sunt din România, la care el: Romania? Is that in Africa?”

Mulțumesc Orshy că ai acceptat să-mi răspunzi la câteva întrebări legate de experiența avută în State prin programul Work&Travel!

1. Nume: Canalas Orsolya Renata

cats

2. Vârstă: 23 ani

3. Facultate: Facultatea de Medicină Oradea

4. Oraș: Oradea

5. Motivație: SUA e locul pe care așteptam de mic copil să îl văd, un vis ce mi l-am îndeplinit.

6. Loc preferat (SUA): NYC

punctul 6

7. Culoare SUA: Nu am găsit nicio culoare specifică. Totul este foarte viu colorat.

8. Miros SUA: Plăcut, în afară de crabi – put!!!!

9. Gust SUA: Dulce

10. Melodie reprezentativă SUA:

Avici – Wake me up

dar și Macklemore-Same Love

11. Ciudățenii: De ce ai purta vara, în cea mai mare caldură, hanorac + slipul costumului de baie + ciorapi până la genunchi + UGG? (Așa erau îmbrăcați băieții americani!)

12. Funny stuff : Când în prima zi de muncă la noul job, colegul meu (etiopian) ma întreaba de unde sunt. Îi spun că sunt din România, la care el: Romania? Is that in Africa?

13. Experiență unică : Vizita de la Empire State Building – să vezi NY noaptea de la acea înălțime e ceva unic.

punctul 13

14. Ce-aș mai fi făcut : Aș fi profitat mai mult de timpul liber și aș fi făcut mult mai multe lucruri, dar după zile întregi de muncă, acea jumătate de zi sau o zi întreagă liberă era ca o gură de aer proaspăt pe care cu mult drag mi l-am petrecut pe canapeaua din bucătărie la o bârfă cu fetele.

15. Ce am învățat : Am învățat să nu îmi fie frică de necunoscut, să îmi gestionez muuult mai bine banii și să am încredere în mine și în visele mele.

16. Poze preferate:

punctul 16 a

punctul 16 b

punctul 16 c

punctul 16 d

punctul 16 e

17. Sfat pentru cei care se gândesc să plece în State prin intermediul programului Work&Travel): Să nu vă fie frică, nu e așa mare lucru să ajungi în State! Să aveți încredere în voi și să vă informați de la agenție sau de la prieteni cum stau lucrurile. Ah…și să aveți 21 de ani pentru că e cam nasol să vina poliția în mijlocul petrecerii și tu să te prefaci că dormi ca sa nu te aresteze !!

Mulțumesc încă o dată și să sperăm că sfaturile tale îi vor ajuta pe cei ce au în plan o vară în State!

Data viitoare o să vă dezvălui o altă mărturie captivantă din State. Până atunci, nu încetați să zâmbiți! Pupici

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

Lasă un răspuns

