Girls just want to have fun

keep-calm-girls-just-wanna-have-fun-4

Analizând noi împrejurimile în primele zile, am dat și peste magazineee 😀 (bucuria noastră, normal).

Cum nu ne puteam lăuda cu un portofel gros, căci primul salar nu intrase și banii de acasă se cam terminau, ne gândeam de cinci ori înainte să ne lăsăm dolarii în urmă. Și tot mergând de colo-colo, am dat peste OC Dollar Tree ! ta-ta-taaaam 😀

Să va explic pe scurt : Toate articolele din magazin erau la 1 (singur) $. Și așa a început distracția !

Prea târziu ne-am amintit și că noile achiziții nu pot fi teleportate direct acasă.

În urma filmării clipului niciun articol din magazin nu a avut de suferit. Din păcate, singurele « articole » ce s-au lăsat cu daune au fost portofelele noastre.

Săptămâna viitoare am să vă povestesc cum ne-am recuperat noi, fete muncitoare și serioase, bănuții.

Până atunci, vă îmbrățișez pe toți, dragi cititori!

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

Lasă un răspuns

