Plăcintă americană

După o săptămână, am ajuns la cazarea în care urma să ne petrecem următoarele 3 luni din viață (mai mult sau mai puțin, dacă luăm în calcul orele de lucru, plajă și distracție).

Am fost cazate în binecunoscutele căsuțe construite în stil american (drăguțe pe dinafară, reci în sezonul rece – bine că le-am locuit mai mult pe timp de vară). Pe strada 15 stăteam, într-un campus de români. Petrecăreți mari românii. Party-urile erau la ordinea serii. Acest lucru s-a respectat cu strictețe la început, rărindu-se pe parcurs. Nu i-a oprit poliția obișnuită deja cu vizitele matinale (4 dimineața), ci dorința fierbinte de a mai face un ban în plus ( care avea să fie investit cel mai probabil într-o petrecere mai mare). Eu, una, am fost moderată, ca vorba vine aurea mediocritas. Totuși pot spune cu mândrie că i-am întrecut și noi cu brio pe americani la ceva.

Stăteam la apartamentul 9, la etaj. 8 fete în 2 camere. Destul de înghesuite, dar dacă puneai la socoteală și o bucătărie spațioasă pe post de living în care ne adunam în fiecare seară la o poveste târzie, pot spune că ne simțeam mulțumite. În plus, aveam o priveliște frumoasă și ziua

IMG_8459  IMG_8466

Și noaptea

 IMG_8261IMG_8258

Am plătit 1350 dolari pe 3 luni și o săptămână – un preț foarte bun (în State chiriile sunt destul de scumpe).

Un scurt filmuleț de prezentare a căsuței, împrejurimilor și a animalelor noastre de companie:

Zilele treceau rapid și noi nu dăduserăm o petrecere de inaugurare a căsuței noastre. Ziua de naștere a Patriciei se apropia, așa că ocazia perfectă s-a ivit. Ca să fie totul cât mai bine pus la punct, am hotărât să fie totul o surpriză.

Ne-am adunat rapid câțiva românași, ce eram în jurul casei și am început să cântăm cu spor un « La mulți ani ». Românul e inventiv așa că am improvizat un tort din plăcinte americane (alias « pancakes ») cu ciocolată și sirop de arțar.

Nu a arătat așa

descărcare

 

 

dar a fost incredibil de delicioasă:

IMG_8110  IMG_8111

Cred că am reușit să o surprindem plăcut pe Paty – reacția ei (!!!)- în videoclipul ce urmează.

 

Da, era fericita 😀 :D!! Cred că a trezit jumate Ocean City-ul, dar ce putem zice, o dată în viață împlinești 21 de ani.

Nu după mult timp, ne-am dat seama că Radio Șanț prinde semnal și în State, căci vestea a circulat repede și invitatii speciali au început să apară. Nu au intrat pe gratis la petrecerea privată, plătindu-și biletul cu un recital susținut de nimeni altul decât sosia lui Bob Marley. Muzică clasică, desigur :D. În continuare, special pentru voi, dragi cititori, un cover dupa renumita piesa Sweat ( A La La Long).

O seară cât mai frumoasă vă doresc ! Pupici

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

2 gânduri despre &8222;Plăcintă americană&8221;

Lasă un răspuns

