Puțină odihnă merităm și noi!

După 2 ore, soarele a răsărit din ocean. Eu, cu laptopul afară arătam cunoscuţilor superba imagine (noroc că există Skype-ul).

1

În scurt timp, împreună cu prietenele mele am plecat în drumeţie, cercetând oraşul.

2

Primele semne ale bunăstării au început să apară.

3 4

 

Câteva simboluri reprezentative ale staţiunii le veţi putea vedea în filmuleţul ce urmează.


După ce am admirat puţin oraşul, am hotărât să dăm o fuga si până la viitorul nostru loc de muncă. Nu ştiam multe despre job, doar că vom lucra ca şi reprezentant de vânzări. Eram tare curioase, aşa că am mers direct la angajator (cu gândul de a vizita doar magazinul). Acesta fericit că ne-a văzut, a început să ne povestească despre ceea ce avem de făcut. « Bun ! O scurtă intraducere şi după să ne întoarcem la vizitat ! », mă gândeam eu. Dar « scurta intraducere » nu se mai termina si cum mă gândeam eu aşa, aud cum angajatorul rosteşte cunvântul «training » şi începe să ne împartă sarcini. « Training ?? Eu de 3 zile nu dorm într-un pat normal, de-abia am apucat să mă dezmeticesc şi deja sunt în training ?!! » Da. Am fost 4 ore. Fetele erau la fel de „mulţumite”.

Ne-am luat revanşa a doua şi a treia zi. Nu ne-am dus la lucru pe motiv că nu ne erau gata actele. Puţină odihnă meritam şi noi 😀 !

Normal că ne-am dus la plajă! 🙂

IMG_6783  IMG_6833

Am facut baie în ocean..

IMG_7593  IMG_7600

Am transformat-o pe Paty în sirenă –(dacă cineva ne-ar fi pus, nu cred că am fi lucrat aşa cu spor).

IMG_7154  IMG_7199

Am avut parte şi de o scurtă şedinţă foto..mulţumiri Patricei 🙂

972002_10200738604734906_1687599545_n

În plus, am avut puţin timp şi de meditaţie…

 

Am facut o alegere bună în a ne odihni, căci zilele ce aveau să urmeze nu au fost deloc uşoare.

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

Lasă un răspuns

