Welcome to America!

IMG_6628

„Mami, am ajuns cu bine în State!”

De la aeroport am mai călătorit încă 4 ore până în Ocean City, destinația finală.  În sfârșit!!

AIMG_1593ocean-city-md-07-2012-7e0771-991x584-f5cfd0

Ca o mică paranteză, OC  este cea mai mare stațiune turistică de pe coasta de Est a Statelor Unite ale Americii, fiind localizată în statul Maryland. Destul de frumos, nu? :>

Am ajuns noaptea. Eram încă în mașină când pac! Ne-a lovit primul ȘOC CULTURAL!  Era în jur de ora 02 :00 dimineața, momentul în care tinerii petrecăreți își caută un loc bun de after party (pentru că la ora 01.50, majoritatea cluburilor din SUA se închid. Da, știu ! Ciudat de tot, când te gândești că în România se intră noaptea în club și se iese dimineața, odată cu răsăritul). Și mare ne-a fost mirarea când, după 5 minute ce am intrat în Ocean City, am văzut că oamenii pot intra la after party-urile ținute la etajul 2 și în moduri mai puțin tradiționale când ușa de jos e plină de oameni. Se pot și cățăra pe casă (evident pentru a nu se îmbulzi). Interesant.

După înca două minute, am înțeles că nu e de glumă nici cu poliția.

Reguli de avut în vedere în State :

descărcare

  • Trebuie să ai peste 21 de ani pentru a putea intra în baruri, cluburi, sau pentru a cumpăra alcool. Dacă ai peste 21 de ani va trebui să demonstrezi asta printr-un act de identitate cu fotografie.
  • Este interzis consumul de alcool în public sau deţinerea unui recipient deschis care conţine alcool.

Am înțeles rapid că tinerii „puțin” turmentați de lângă mașina de poliție, cu cătușele puse, au încălcat regulile. Sper doar că aveau 21 de ani. În caz contrar, au petrecut seara într-o atmosferă mai puțin plăcută și anume, la secție.

În continuare, am fost cazate într-un hotel drăguț, pe marginea oceanului, în care urma să stăm timp de o săptămână. Era de vis…Imaginați-vă ieșind din cameră și văzând în fața ochilor doar plaja și oceanul. Singurul incovenient care mai târziu s-a dovedit a fi o MARE problemă a fost geamul camerei (unul aproape cât peretele), care nu se „prea” închidea.

Deși era noapte și eram obosite, am insistat totuși să mergem la ocean. Ah, îmi amintesc și acum ce liniștitor era! Dar momentul nostru de liniște nu a durat mai mult, pentru că o gașcă de băieți americani a început să ne dea târcoale. Motivul nu l-am înțeles prea bine la început, dar a ieșit la iveală pe parcurs…

Aviz fetelor ce doresc să plece în State! Băieții americani sunt FOARTE direcți și EXTREM de insistenți !!!!!

După câteva minute de admirat oceanul împreună, gluma se cam îngroșase, iar băieții s-au dovedit a fi mari iubitori de „zebre”:D.

1457087_716256478386168_380566208_n

Datorită Roxanei, „norocoasa” posesoare a acestora, am fost nevoite să fugim pe holurile hotelului, deoarece în cameră nu puteam intra – motivul: mai țineți minte povestea cu geamul? Exact. Băieții „noștri”, odată ce vedeau camera în care intrăm, se puteau transforma în niște „Romeo reloaded”, așa că noi am încercat să creem o diversiune (:>:>) pentru a ne pierde urmele (prima secvență de acțiune a fost înregistrată, cu sau fără voința noastră). După o jumătate de oră, ne-am găsit liniștea lângă piscina hotelului, loc în care nu s-au gândit să ne mai caute.

Welcome to America! Prima noapte albă din seria celor cărora, le-am cam pierdut numărul.

 

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să citiți și alte articole pe această temă, alăturaţi-vă, printr-un simplu Like, comunităţii noastre de cititori de pe pagina de Facebook (click aici).

Vă mulțumesc pentru timpul acordat!

2 gânduri despre &8222;Welcome to America!&8221;

  1. in sfarsit am dat de butonul de comment! Suna a o peripetie de povestit la un pahar de bere! Prima mea experienta in state a fost la aeroportul din Miami cand pasaportul meu a facut cunostiinta cu guma de mestecat al unui angajat ce ma luase la intrebari!

Lasă un răspuns

